Hulp voor hosts
Uw Account
Hoe uw woning verbinden met AVS (Duitsland)Accountverificatie bedrijven -Stap-voor-stapHoe kan ik meldingen van Holidu op mijn toestel ontvangen?Voordelen van directe boekingen Hoe verbinding maken met SEF/SIBA (Portugal)?Stap-voor-stap handleiding Verificatie individu / eenmanszaakWaar vind ik de lijst van distributiekanalen?Bookiply naar Holidu naamsverandering informatie en veelgestelde vragenHoe kan ik mijn website voor huiseigenaren activeren?Configuratie van het annuleringsbeleid: waar te vinden en hoe te bewerkenHoe kan ik mijn annuleringsvoorwaarden wijzigen?Probleem AanmeldingFAQ's - Inchecken voor gastenVerantwoordelijkheden van de hostHoe kan ik de eigenaar veranderen?Wat is het Holidu aanbevelingsprogramma?Hoe kan ik mijn woning van het Holidu platform verwijderen?Distributiekanaal HomeToGo - hoe werkt het?Verbind je Holidu account met de lokale autoriteitenHoe kan ik de taal van mijn account veranderen?Distributiekanaal Check24 - hoe werkt het?Hoe krijg ik toegang tot mijn Holidu account?Hoe kan ik een medewerker toevoegen of wijzigen?Beste prijsgarantieHoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?Accountverificatie - Veelgestelde vragen Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik dit resetten?Hoe krijg ik toegang tot mijn overeenkomst met Holidu?Avoiding Overbookings: Essential Tips for Holidu HostsBoost Your Bookings with Discounts and Short StaysHoe kan ik mijn woning aanbieden?Hoe wijzig ik mijn accountgegevens? Hoe kan ik mijn HO website activeren?How to Get Good Reviews: A Guide for Holidu HostsHoe kan ik mijn bankgegevens wijzigen?
Betalingen & Facturen
Zijn de schoonmaakkosten inbegrepen in de uitbetaling?BelastingaangifteToevoegen en configureren van een waarborgsomEen waarborgsom vorderenDAC7 FAQFranse belastingenWat is Modelo 179 precies?Mijn gast vraagt een factuur aan, wat moet ik doen?Wanneer ontvang ik mijn uitbetaling?Hoe kan ik mijn waarborg opeisen? Hoeveel mag ik houden?Wat is Aircover en hoe werkt het?Waar kan ik mijn facturen downloaden?CommissiefactuurAlles wat u moet weten over BTWWaarom is mijn uitbetaling verlaagd?Wanneer en hoe wordt de onboarding fee aangerekend?Mijn gast heeft een niet-restitueerbare boeking geannuleerd, mijn betaling is nog niet ontvangen. Wat betekent dit? Wordt er een bepaald bedrag afgetrokken, wat is dit bedrag?
Prijzen, Kosten & Minimum Verblijf
Extra kostenHoe kan ik een nieuw seizoen aanmaken?Waarom heb ik een boeking ontvangen met een kortere verblijfsduur dan de minimale verblijfsduur die ik had ingesteld?Incheck- en uitcheckdag restricties instellen voor uw accommodatieHoe kan ik prijzen kopiëren voor een nieuw seizoen?Hoe kan ik een nieuw seizoen maken?Niet-configureerbare kostenHoe kan ik mijn prijzen wijzigen? Kan ik verschillende prijzen instellen voor weekends en feestdagen?Hoe kan ik een korting in mijn account activeren/deactiveren?
Kalender
Wat is een iCal synchronisatie?Hoe importeer/exporteer ik een kalender (ICAL) van een andere provider/kanaal?THIS ARTICLE IS ONLY NEEDED IN DE AND EN, DO NOT TRANSLATE TO OTHER LANGUAGES Hoe kan ik een handmatig kalenderblok toevoegen/verwijderen?Hoe kan ik een iCal kalenderblok toevoegen/verwijderen?Waarom zijn er data rood in mijn kalender?
Beschrijving Wijzigingen
Hoe vraag ik een Holidu fotoshoot aan nadat mijn woning live staat?Beveiligingsapparaten en CCTVHoe kan ik de voorzieningen van mijn accommodatie wijzigen of aanpassen?Eco BadgeDit zijn de voorzieningen waar gasten onze klantenservice het meest naar vragen voordat ze boekenWat moet er worden opgenomen in de beschrijving van mijn accommodatie? Waar vragen gasten het meest naar?Hoe u foto's van uw accommodatie kunt bijwerkenHoe kan ik een wijziging van de beschrijving van mijn woning aanvragen?Kan ik de naam van mijn accommodatie wijzigen?
Reserveringen
Hoe krijg ik toegang tot mijn boekingen?Hoe kan ik de annuleringsvoorwaarden in mijn overeenkomst met Holidu bekijken?Airbnb-restitutiebeleidOvermachtGast klaagt na de check-inAnnuleringen wegens onvoorziene omstandigheden (overmacht) Meest voorkomende klachten van gasten en hoe ze aan te pakkenWat is de functie “Flexibele verblijven”?Wat kan ik doen als mijn gast de huisregels overtreedt?Klachten van gasten afhandelenWat zijn de annuleringskosten?Waarom heeft de gast de boeking geannuleerd?Wat moet ik doen bij een urgente situatie?Hoe vraag je een annulering van een reservering aan?Ik heb een noodgeval en kan de gasten niet ontvangen, wat kan ik doen?
Beoordelingen
Recensies van Booking.com & Airbnb beantwoordenHoe berekent Booking.com de reviewscore?Wat is het belang van een review? Kan ik een review over mijn gast schrijven?Kan ik een review die een gast heeft geschreven beantwoorden?Kan ik een review van een gast verwijderen? Mijn gast heeft een slechte review achtergelaten, wat kan ik doen?Mijn gast wil een review achterlaten, wat moet hij/zij doen?Waarom heeft mijn gast geen reactie achtergelaten?