Waarmee kunnen we u helpen?
Antwoorden op veelgestelde vragenVeelgestelde vragen
Zoeken
Is de accommodatie beschikbaar?
U kunt de beschikbaarheid en de kosten van uw verblijf controleren door de datum in de kalender in te voeren, die gesynchroniseerd is met de kalender van de partner die de woning aanbiedt. Als u de extra kosten wilt controleren, klikt u op de rode knop "boek nu"* of scroll naar beneden op de pagina waar u de "prijsdetails" vindt. Als de accommodatie alleen te boeken is op de website van onze partner, klik dan op "bekijk aanbod" en u wordt doorgestuurd naar de pagina van onze partner waar u alle informatie vindt.
*Geen zorgen, er worden nog geen kosten in rekening gebracht als u op deze knop drukt.
Lees meer
Zoeken
Hoe vind ik een vakantiewoning waar mijn hond of ander huisdier welkom is?
Kies uw reisbestemming, gewenste reisperiode en het aantal reizigers. Klik op "Zoeken". Aan de linkerkant kan u vervolgens een filter activeren om enkel huisdiervriendelijke accommodaties weer te geven. Onder "Faciliteiten" selecteert u "Huisdieren toegestaan". Vervolgens worden er enkel accommodaties getoond waar huisdieren welkom zijn. Wilt u meer dan één huisdier meenemen? Neem dan vóór de boeking direct contact op met de aanbieder.
Lees meer
Boeken
Informatie over COVID-19
Beste reiziger,
Er zijn elke dag nieuwe ontwikkelingen rond Covid-19, ook bekend als het Coronavirus. De huidige regelgeving voor reizen binnen en buiten Nederland kunt u terugvinden op de website van de Nederlandse Overheid.
Voor een eenvoudige afhandeling van eventuele annulerings- of omboekingsverzoeken, raden wij u aan een accommodatie te boeken met een optie voor kosteloze annulering. U kunt deze aanbiedingen gemakkelijk vinden op Holidu door te klikken op de filter Gratis annulering.
Als zoekmachine organiseren wij boekingen met aanbieders van vakantiewoningen zoals Novasol, Belvilla en Interhome. Als u niet kunt reizen vanwege officiële beperkingen door Corona, zal de aanbieder van het vakantiehuis van uw boeking u meestal een gratis omboeking aanbieden. Stuur de omboekings- of annuleringsaanvraag rechtstreeks naar de aanbieder van het vakantiehuis die in uw boekingsbevestiging staat. De omboekings- of annuleringsvoorwaarden van de vakantiehuisaanbieder zijn van toepassing.
Blijf gezond!
Lees meer
Boeken
Wat moet ik doen als ik geen boekingsbevestiging ontvang?
Kijk of de e-mail in uw spamfilter terecht is gekomen.
Normaal gesproken duurt het 1-2 werkdagen voordat de ontvangst van de boeking wordt bevestigd.
Als u na 48 uur nog steeds geen bevestiging heeft ontvangen, neem dan contact met ons op. Wij controleren dan of de boeking is doorgestuurd en of het juiste e-mailadres is gebruikt.
Lees meer
Boeken
Hoe en wanneer ontvang ik een bevestiging van mijn boekingsaanvraag?
Als u bij Holidu een boeking aanvraagt, ontvangt u onmiddellijk een bevestiging per e-mail dat de aanvraag naar de partner is doorgestuurd. Normaal gesproken ontvangt u binnen 48 uur een boekingsbevestiging van de aanbieder van het vakantiehuis. Als u wordt doorgestuurd naar een partner en daar boekt, ontvangt u de bevestiging van deze onderneming.
Lees meer
Betalen
Heb ik een creditcard nodig?
Sommige aanbieders accepteren uitsluitend betalingen per creditcard. Klik op Naar de boeking om de beschikbare betaalmethoden weer te geven of kijk op de site van de betreffende partner als u wordt doorgestuurd.
Lees meer
Wil je contact met ons opnemen?
Krijg hulp
We zijn hier om te helpen. Je kunt ons direct contacteren als je hulp nodig hebt of vragen hebt.
Neem contact met ons op