Veelgestelde vragen

guest · Zoeken

Hoe vind ik accommodaties geschikt voor groepen?

Geef bij uw zoekopdracht het aantal personen aan. Bovendien kunt u ook onder de filter Faciliteiten >> Kamers het aantal slaap- en badkamers aangeven. De zoekresultaten worden vervolgens aan uw wensen aangepast. Er worden enkel accommodaties getoond die groot genoeg zijn voor het opgegeven aantal personen.
guest · Aanbieden via Holidu

Hoe kan ik mijn vakantiewoning aanbieden via Holidu?

Holidu helpt vakantieverhuurders om hun inkomsten te maximaliseren, tijd te besparen en hun gasten tevreden te stellen.. Wees met één klik zichtbaar op 27 belangrijke boekingsportalen, beheer uw accommodatie onderweg en werk samen met lokale experts om uw advertentie te optimaliseren en uw inkomsten te verhogen. Meld u vandaag nog gratis hier aan en een van onze medewerkers zal contact met u opnemen om uw accommodatie zo snel mogelijk online te zetten bij Holidu. Indien u een agentschap bent en graag een accommodatie op Holidu wilt plaatsen, kunt u uw gegevens op dezelfde pagina invullen en nemen wij contact met u op.
guest · Zoeken

Hoe vind ik een vakantiewoning waar mijn hond of ander huisdier welkom is?

Kies uw reisbestemming, gewenste reisperiode en het aantal reizigers. Klik op "Zoeken". Aan de linkerkant kan u vervolgens een filter activeren om enkel huisdiervriendelijke accommodaties weer te geven. Onder "Faciliteiten" selecteert u "Huisdieren toegestaan". Vervolgens worden er enkel accommodaties getoond waar huisdieren welkom zijn. Wilt u meer dan één huisdier meenemen? Neem dan vóór de boeking direct contact op met de aanbieder.
guest · Betalingen

Heb ik een creditcard nodig?

Sommige aanbieders accepteren uitsluitend betalingen per creditcard. Klik op Naar de boeking om de beschikbare betaalmethoden weer te geven of kijk op de site van de betreffende partner als u wordt doorgestuurd.
guest · Betalingen

Hoe kan ik betalen?

Dat is afhankelijk van de aanbieder. Holidu werkt samen met verschillende boekingssites die allemaal andere betaalmethoden aanbieden. Dit kan een betaling per creditcard, automatisch incasso, PayPal of soms ook een contante betaling zijn. Klik op Naar de boeking om de beschikbare betaalmethoden weer te geven of kijk op de site van de betreffende partner als u wordt doorgestuurd. Houd er rekening mee dat sommige aanbieders uitsluitend betaling met creditcard accepteren.
guest · Boeken

Wat moet ik doen als ik geen boekingsbevestiging ontvang?

Kijk of de e-mail in uw spamfilter terecht is gekomen. Normaal gesproken duurt het 1-2 werkdagen voordat de ontvangst van de boeking wordt bevestigd. Als u na 48 uur nog steeds geen bevestiging heeft ontvangen, neem dan contact met ons op. Wij controleren dan of de boeking is doorgestuurd en of het juiste e-mailadres is gebruikt.

Wil je contact met ons opnemen?

Krijg hulp

We zijn hier om te helpen. Je kunt ons direct contacteren als je hulp nodig hebt of vragen hebt.
Een glimlachende man zit in een keuken en gebruikt een laptop. Hij lijkt gelukkig en ontspannen.