Waarom moet ik mijn account verifiëren?
Om aan de voorhoede te blijven van gegevensbeveiliging en eventuele fraude te voorkomen, geeft Holidu prioriteit aan uw bescherming en werkt het de betaaldiensten bij in samenwerking met onze vertrouwde betaalpartner, Adyen. Zij zijn ook verantwoordelijk voor de verificatie, waarbij wordt gecontroleerd of de bankrekening bij u, onze klant, hoort. Dit is essentieel om te voorkomen dat oplichters zich als onze klanten voordoen en bankrekeningen wijzigen.
Om aan de regelgeving te voldoen en ervoor te zorgen dat uw uitbetalingen blijven worden verwerkt, hebben we deze pagina voorbereid met een instructievideo en stapsgewijze instructies die u hierbij kunnen helpen.
Instructies voor individuele hosts EN Individual _ Sole Proprietor (KYC).pdf
Instructies voor hosts geregistreerd als een bedrijf EN Companies (KYC).pdf
We hebben ook deze FAQ-sectie voorbereid https://help.host.holidu.com/hc/nl/articles/28508839148689-Accountverificatie-Veelgestelde-vragen met enkele tips en trucs om u te helpen bij het doorlopen van de stappen.
Zodra u de verificatiestappen heeft voltooid, wordt uw gegevens binnen 72 uur beoordeeld. De verificatiestatus wordt weergegeven in uw Holidu Account-sectie.
Wil je contact met ons opnemen?
We zijn hier om te helpen. Je kunt ons direct contacteren als je hulp nodig hebt of vragen hebt.
Neem contact met ons op