Wanneer en hoe wordt de onboardingvergoeding in rekening gebracht?
Het onboardingproces verwijst naar de stappen die betrokken zijn bij het vermelden van een eigendom op het platform en het opzetten van de noodzakelijke tools om boekingen effectief te beheren. Dit proces helpt gastheren te begrijpen hoe ze het platform van Holidu kunnen gebruiken en hun eigendommen klaar te maken voor verhuur.
De onboardingkosten worden afgetrokken van de uitbetaling van uw eerste boeking. Het wordt op het niveau van het eigendom in rekening gebracht, wat betekent dat het ook van toepassing is als de boeking wordt geannuleerd.
Als u meerdere eigendommen heeft, worden de kosten voor elk afzonderlijk in rekening gebracht. Het bedrag wordt afgetrokken voordat we u de uitbetaling voor de boeking sturen, en er wordt een aparte factuur voor de onboardingkosten aangemaakt. U kunt deze factuur vinden in uw sectie "Facturen".
Bij Holidu werken we met een "balansconcept". Dit betekent dat als een boeking met een al verwerkte uitbetaling wordt geannuleerd, u het geld niet aan ons hoeft terug te betalen. In plaats daarvan trekken we het bedrag af van uw volgende boeking, en blijven de onboardingkosten van kracht totdat we het van een andere boeking kunnen aftrekken.
Weet u niet zeker of de onboardingkosten voor u van toepassing zijn?
Om te controleren of de onboardingkosten van toepassing zijn op uw Holidu-account, volgt u deze stappen:
- Log in op uw Holidu-account: Inloggen voor gastheren .
- Ga naar de sectie Meer in de rechterbovenhoek.
- Klik op Account en scroll naar de onderkant van de pagina waar u uw Holidu-overeenkomst vindt.
- Klik op de Download-knop naast uw Holidu-overeenkomst.
We hopen dat u deze gids nuttig en eenvoudig vindt. Bedankt dat u een gewaardeerde gastheer bent.
Wil je contact met ons opnemen?
We zijn hier om te helpen. Je kunt ons direct contacteren als je hulp nodig hebt of vragen hebt.
Neem contact met ons op