Hoe een borgsom toe te voegen en te configureren
Een borg is sterk aanbevolen om kosten te dekken die u mogelijk heeft door schade of onverwachte situaties tijdens het verblijf van gasten.
Aan de slag
1. Log in op uw Holidu-account
Toegang tot uw account en selecteer de accommodatie waarvoor u een borg wilt instellen. Houd er rekening mee dat als u meer dan één accommodatie heeft, u de borg voor elk van hen afzonderlijk moet instellen.
Uw borg instellen
2. Navigeer naar Configuratie
- Kies linksboven “Configuratie”.
- Klik op de “Prijzen” sectie.
3. Stel de borg in
- Scroll naar beneden naar “Extra kosten” en selecteer “Bewerken”.
- Er verschijnt een pop-upvenster waarin u uw borg dienovereenkomstig kunt toevoegen/wijzigen. Zodra u klaar bent, kunt u op “Opslaan” klikken om de borg voor uw accommodatie automatisch bij te werken.
Belangrijke overwegingen
- Bestaande boekingen:
Boekingen die zijn gemaakt vóór deze configuratiewijzigingen worden hier niet door beïnvloed, en u kunt geen ander bedrag vragen dan het oorspronkelijke bedrag dat was ingesteld op het moment dat de gasten hebben geboekt.
Bijv. als een gast uw accommodatie heeft geboekt terwijl er geen borg was ingesteld, moet u deze boeking honoreren en hen geen bedrag in rekening brengen dat u later mogelijk heeft ingesteld.
- Airbnb boekingen: Voor degenen die Airbnb gebruiken, is de borg niet van toepassing, aangezien dit volledig door Airbnb wordt afgehandeld.
Houd er rekening mee dat het ten strengste verboden is om een borg van gasten die via Airbnb hebben geboekt, in rekening te brengen.
We hopen dat u deze gids nuttig en eenvoudig vindt. Bedankt dat u een gewaardeerde gastheer bent!
Heeft dit artikel u geholpen?
Wil je contact met ons opnemen?
We zijn hier om te helpen. Je kunt ons direct contacteren als je hulp nodig hebt of vragen hebt.
Neem contact met ons op