Hoe annuleert u uw Holidu-contract?
Het spijt ons te horen dat u overweegt uw partnerschap met Holidu te beëindigen. Als er iets is dat we voor u kunnen doen, laat het ons dan weten. Hieronder vindt u de stappen om uw contract soepel op te zeggen.
Neem contact op met uw accountmanager
De eerste stap is contact opnemen met uw accountmanager. Zij zullen u door het proces loodsen en helpen met de volgende stappen om de opzegging te voltooien.
Dingen om rekening mee te houden
Voordat u verdergaat, zijn hier enkele belangrijke zaken om rekening mee te houden:
- Blokkeer uw kalender: Als uw accommodatie niet langer beschikbaar is, zorg er dan voor dat uw kalender is geblokkeerd om nieuwe boekingen te voorkomen.
- Afhandelen van bestaande boekingen: Als u bevestigde reserveringen hebt, is het het beste deze na te komen. Maar als u er enkele moet annuleren, neem dan contact met ons op zodat we samen de beste oplossing kunnen vinden.
Als u nog vragen of extra ondersteuning nodig heeft, kunt u altijd contact opnemen met het Holidu Host-team. We vonden het leuk om u bij ons te verwelkomen en hopen in de toekomst weer met u samen te werken!
Wil je contact met ons opnemen?
We zijn hier om te helpen. Je kunt ons direct contacteren als je hulp nodig hebt of vragen hebt.
Neem contact met ons op