Hoe kan ik het adres bewerken?
Als u de locatie van uw accommodatie wilt wijzigen, neem dan contact met ons op via ons contactformulier hieronder.
Zorg ervoor dat u het volgende opneemt:
- Het volledige adres van de accommodatie zoals het is geregistreerd.
- Een link van Google Maps met de exacte locatie van uw accommodatie.
- Een screenshot van de pin op de kaart van uw accommodatie.
- Een nutsrekening waarop het exacte adres van de accommodatie staat (elektriciteitsrekening, internetrekening, enz.).
Adreswijzigingen worden niet onmiddellijk doorgevoerd en het kan tot een week duren voordat het op alle platforms waar we uw vermelding verspreiden, is bijgewerkt.
Houd er rekening mee dat de configuratie van de accommodatie (adres, beschrijving, voorzieningen, enz.) de enige verantwoordelijkheid van de eigenaar is en daarom moet worden gecontroleerd voordat deze wordt gepubliceerd. Zodra uw accommodatie is gepubliceerd, hanteren we een gratie periode van 48 uur om ons op de hoogte te stellen van eventuele inconsistenties. Als u binnen deze termijn geen wijzigingen meldt, kan een verkeerde configuratie die invloed heeft op bevestigde boekingen onderhevig zijn aan schadeclaims van gasten, volgens wettelijke bepalingen.
Wil je contact met ons opnemen?
We zijn hier om te helpen. Je kunt ons direct contacteren als je hulp nodig hebt of vragen hebt.
Neem contact met ons op