Wat te doen als ik problemen heb met inloggen?
Als u problemen ondervindt bij het inloggen op uw Holidu Host-account, maak u dan geen zorgen! Volg deze eenvoudige stappen op basis van uw apparaat om weer op de goede weg te komen:
Voor Mobiele Gebruikers – Holidu Host App
1. Herinstalleer de App Als u niet kunt inloggen, probeer dan de Holidu Host-app te deïnstalleren en opnieuw te installeren. Probeer na het herinstalleren opnieuw in te loggen.
2. Zorg ervoor dat de datum en tijd van uw telefoon op automatisch zijn ingesteld
- Op iPhone: Ga naar Instellingen > Algemeen > Datum & Tijd, en zorg ervoor dat beide schakelaars aan staan.
- Op Android: Open de Klok-app > tik op Meer > Instellingen, en zorg ervoor dat beide schakelaars aan staan. Nadat u ervoor heeft gezorgd dat uw datum en tijd correct zijn ingesteld, probeer dan opnieuw in te loggen.
3. Stel uw Wachtwoord opnieuw in Als u uw wachtwoord bent vergeten, tik dan op Wachtwoord Vergeten op het inlogscherm. U ontvangt een e-mail met een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen. U heeft 10 minuten om de reset te voltooien, probeer daarna opnieuw in te loggen.
4. Wordt u doorgestuurd naar een Aanmeldformulier?Als u naar een aanmeldformulier wordt gestuurd, vul het dan gewoon in. Daarna kunt u zoals gebruikelijk inloggen op het Holidu Host-platform.
Voor Desktop Gebruikers
1. Zorg ervoor dat u op de juiste website bentZorg ervoor dat u zich aanmeldt als host, niet als gast. Zo doet u dat:
- Optie 1: Bezoek host.holidu.com en log in.
- Optie 2: Ga naar holidu.com , klik op Account rechtsboven en selecteer Inloggen voor Hosts.
2. Stel de datum en tijd van uw computer in op automatisch
- Op Mac : Ga naar het Apple-menu > Systeeminstellingen > Algemeen > Datum & Tijd, en zet zowel 'Stel tijd en datum automatisch in' als 'Stel tijdzone automatisch in met uw huidige locatie' aan.
- Op Windows : Ga naar Start > Instellingen > Tijd & Taal > Datum & Tijd, en zet zowel 'Stel tijd automatisch in' als 'Stel tijdzone automatisch in' aan. Probeer na het bijwerken van uw tijdinstellingen opnieuw in te loggen.
- Stel uw Wachtwoord opnieuw in Klik op het inlogscherm op Wachtwoord Vergeten, onder het wachtwoordveld. U ontvangt een e-mail met een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen. Voltooi de reset binnen 10 minuten en probeer opnieuw in te loggen.
- Wordt u doorgestuurd naar een Aanmeldformulier?Als u naar een aanmeldformulier wordt geleid, vul het dan gewoon in. Zodra u klaar bent, kunt u zoals gebruikelijk toegang krijgen tot het Holidu Host-platform.
We hopen dat u deze gids nuttig en eenvoudig vindt. Bedankt dat u een gewaardeerde host bent
Wil je contact met ons opnemen?
We zijn hier om te helpen. Je kunt ons direct contacteren als je hulp nodig hebt of vragen hebt.
Neem contact met ons op