Hoe kan ik een boekingswijziging direct in mijn Holidu-account verwerken?
Bij Holidu zijn we toegewijd aan het verbeteren van de gasttevredenheid en het ondersteunen van onze gastheren. De functie voor Boekingswijzigingen helpt u om wijzigingen in de boekingen van gasten moeiteloos te beheren. Dit gestroomlijnde proces maakt het hosten gemakkelijker en efficiënter, terwijl het ervoor zorgt dat gasten sneller antwoorden ontvangen—zodat ze met vertrouwen naar hun verblijf kunnen uitkijken.
Voorheen vereisten verzoeken om boekingswijzigingen van gasten via Airbnb of Booking.com enkele tussenstappen. Nu worden deze verzoeken rechtstreeks in uw Holidu-account beheerd, waardoor u meer controle en efficiëntie over uw boekingen heeft.
Uw Voordelen:
- Directe Afhandeling
Verzoeken van gasten voor boekingswijzigingen komen rechtstreeks bij jou. Je kunt goedkeuren, afwijzen of wijzigingen voorstellen op basis van je beschikbaarheid en voorkeuren.
- Snellere Antwoorden
U kunt veel sneller reageren op verzoeken van gasten. Dit vermindert de wachttijden en verbetert de algehele gastbeleving, waardoor hun verblijf bij u nog aangenamer wordt.
- Meer Tijd voor Wat Belangrijk Is
Met dit gestroomlijnde proces heeft u meer tijd om u te concentreren op het bieden van een uitstekende gastbeleving.
Hoe werkt dit proces?
- U ontvangt meldingen via e-mail en de Holidu-app telkens wanneer er een verzoek om boekingswijziging is.*
- Verzoeken zijn ook zichtbaar op uw startpagina en boekingsoverzicht in uw Holidu-account en in de Holidu-app.
- U ziet belangrijke details zoals:
- Duurwijzigingen
- Aanpassingen in het aantal gasten
- Datumwijzigingen
- Bijgewerkte inkomsten op basis van de wijziging
- Na het bekijken van het verzoek kunt u het verzoek eenvoudig met één klik accepteren of afwijzen.
- De gast wordt op de hoogte gesteld van uw beslissing, en de bijgewerkte boekingsdetails worden automatisch gedeeld.
Dat is het! Zo eenvoudig is het om een wijzigingsverzoek te accepteren
*Let op: Om meldingen van de Holidu-app te ontvangen, zorg ervoor dat pushmeldingen zijn ingeschakeld.
In het geval dat u een wijziging wilt accepteren met een andere prijs neem dan contact op met het klantenserviceteam van Holidu, zodat uw verzoek kan worden behandeld.
Waar is dit van toepassing?
Deze functie is eerst beschikbaar voor Airbnb en Booking.com, omdat we geloven dat dit de grootste impact zal hebben op het verminderen van het handmatige werk voor u, met betrekking tot deze boekingen. Houd er rekening mee dat aanvankelijk sommige verzoeken nog steeds het oude proces via ons klantenserviceteam kunnen volgen terwijl we de nieuwe functie geleidelijk implementeren.
Blijf op de hoogte van verdere verbeteringen terwijl we deze functie blijven verfijnen om uw host-ervaring beter te ondersteunen!
Wil je contact met ons opnemen?
We zijn hier om te helpen. Je kunt ons direct contacteren als je hulp nodig hebt of vragen hebt.
Neem contact met ons op