Hoe wijzig ik mijn bankgegevens? (Geverifieerde accounts door Adyen)
Als uw account het verificatieproces van de bankrekening bij Adyen heeft doorlopen, volg dan de volgende stappen om uw bankgegevens te wijzigen:
- Log in op uw account
- Ga naar de rechterbovenhoek en klik op “Meer”
- Klik op “Account”
- Scroll naar beneden naar Bankinformatie
- Klik op “Bewerken”
Er opent een nieuw venster voor onze geverifieerde provider, Adyen:
U ziet uw bankgegevens tabblad:
- Klik aan de rechterkant
- Verwijder het huidige IBAN-nummer
- Voeg het nieuwe IBAN-nummer toe.
Zorg ervoor dat de rekeninghouder en de eigenaar van het Holidu-account dezelfde zijn (voor bedrijven moet dit overeenkomen met de bedrijfsnaam). Kies tussen twee verificatiemethoden:
Directe verificatie (niet beschikbaar in Griekenland, Oostenrijk en Italië):
- Zoek en selecteer uw online bankprovider.
- Log in op uw online bankaccount via de geverifieerde partner, Tink. Wees gerust, uw bankinloggegevens worden om veiligheidsredenen niet opgeslagen en dienen alleen ter verificatie van uw bankrekening.
Handmatige verificatie:
- Voer uw gegevens in en upload een bankdocument als bewijs.
- Het document moet binnen de laatste 12 maanden zijn uitgegeven, uw naam en zichtbaar IBAN bevatten, en voor niet-EU inwoners de banklocatie tonen.
- Upload het document en klik op ‘volgende’. De verificatie kan tot 72 uur duren
Als u problemen ondervindt tijdens het proces, neem dan contact met ons op via het contactformulier hieronder
Heeft dit artikel u geholpen?
Wil je contact met ons opnemen?
We zijn hier om te helpen. Je kunt ons direct contacteren als je hulp nodig hebt of vragen hebt.
Neem contact met ons op