Waar kan ik voorzieningen configureren?
Als u uw voorzieningen wilt bijwerken vanwege wijzigingen in de configuratie van uw accommodatie, log dan in op uw account en selecteer het eigendom dat u wilt wijzigen en volg deze eenvoudige stappen:
- Aan de linkerkant van uw scherm, onder "Configuratie", scrol omlaag en klik op "Voorzieningen".
- U kunt een van de voorzieningen activeren of deactiveren door ze te selecteren of te deselecteren.
- De wijzigingen worden automatisch in ons systeem opgeslagen. Houd er rekening mee dat het tot 24 uur kan duren voordat de updates zichtbaar zijn op de platforms waar we uw vermelding verspreiden.
- Het is essentieel om ons te informeren zodra u deze wijzigingen aanbrengt, zodat we de teksten van de accommodatie beschrijvingen dienovereenkomstig kunnen aanpassen.
Belangrijk: Het is uiterst belangrijk dat uw configuratie op Holidu (en dus uw advertenties) altijd up-to-date is, aangezien elke fout kan leiden tot annuleringen van boekingen of schadeclaims door de gasten of de klantenservice van de platforms.
- Informeer altijd toekomstige gasten die negatief beïnvloed zouden worden door wijzigingen in uw configuratie.
- Zorg ervoor dat u een schriftelijke bevestiging krijgt dat zij akkoord gaan en nog steeds bereid zijn om bij uw accommodatie te komen verblijven.
- Als zij weigeren te komen en te verblijven met de nieuwe configuratie, moeten uw gasten een gratis annulering krijgen, aangezien u niet kunt bieden wat zij hebben geboekt.
- U kunt er ook voor kiezen om hen een kleine korting aan te bieden om de nadelen te compenseren en de boeking te behouden.
Wij willen u er ook aan herinneren dat elke geconfigureerde voorziening wettelijk gratis en te allen tijde beschikbaar moet zijn, tenzij er een vergoeding configureerbaar is (bijv. kinderstoel, babybedje, handdoeken, beddengoed). Als de beschikbaarheid alleen tegen betaling is, is het een extra service die u aan de gasten aanbiedt (niet verplicht) en kan dus niet als een voorziening worden geconfigureerd en zal helaas niet filterbaar zijn op de verschillende platforms. Het is belangrijk dat u ons informeert over die voorzieningen, zodat we de beschrijvingsteksten kunnen aanpassen en dat dienovereenkomstig kunnen vermelden.
Wil je contact met ons opnemen?
We zijn hier om te helpen. Je kunt ons direct contacteren als je hulp nodig hebt of vragen hebt.
Neem contact met ons op