Probleem Aanmelding
Deze handleiding biedt een stapsgewijs proces voor het oplossen van aanmeldingsproblemen voor zowel mobiele als desktopgebruikers. Als u problemen ondervindt bij het inloggen op uw account, probeer dan de volgende stappen, afhankelijk van uw apparaat:
Voor mobiele gebruikers - “Holidu Host” app
- De app opnieuw installeren. Als het niet lukt om in te loggen op de mobiele app “Holidu Host”, verwijder dan de app en installeer deze opnieuw. Probeer na de herinstallatie opnieuw in te loggen.
- Zorg ervoor dat de “Datum en tijd” van uw telefoon op automatisch zijn ingesteld.
- Voor iPhone: Ga naar Instellingen > Algemeen > Datum & Tijd en zorg ervoor dat beide opties zijn ingeschakeld.
- Bij Android: Open de Klok-app > tik op Meer > Instellingen en zorg ervoor dat beide standen zijn ingeschakeld.
- Zodra dit is voltooid, probeer opnieuw in te loggen.
- Reset uw wachtwoord
- Op het inlogscherm tip op 'Wachtwoord vergeten' dat zich net onder het wachtwoordveld bevindt. U ontvangt een e-mail met een link om uw wachtwoord bij te werken. U hebt 10 minuten om de reset te voltooien. Zodra dit is gedaan, probeer opnieuw in te loggen.
-
Doorverwezen naar het aanmeldformulier?
Als u wordt doorverwezen naar een aanmeldformulier, vul dit dan gewoon in. Daarna heeft u zoals gebruikelijk toegang tot het Holidu Host platform.
Als geen van deze oplossingen werkt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Voor Desktopgebruikers
Zorg ervoor dat u de “Holidu Host” website gebruikt.
Als u gebruik maakt van een desktop, zorg er dan voor dat u inlogt als host en niet als gast.
Hier is hoe:
-
Optie 1: Bezoek host.holidu.com en log in op uw account.
-
Optie 2: Bezoek holidu.com, klik rechtsboven op Account en selecteer vervolgens Gastheer inloggen.
Stel de “Datum en Tijd” van uw computer in op automatisch
- Op Mac: Ga naar het Apple-menu > Systeeminstellingen > Algemeen > Datum en Tijd, en zet zowel “Stel tijd en datum automatisch in” als “Stel tijdzone automatisch in op basis van uw huidige locatie” aan.
- Op Windows: Ga naar Start > Instellingen > Tijd en Taal > Datum en Tijd, en zet zowel “Tijd automatisch instellen” als “Tijdzone automatisch instellen” aan.
Reset uw wachtwoord
Op het inlogscherm klikt u op 'Wachtwoord vergeten', net onder het wachtwoordveld. U ontvangt een e-mail met een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen. U heeft 10 minuten om het proces te voltooien.
Doorverwezen naar het aanmeldformulier?
Als u wordt doorverwezen naar een aanmeldformulier, vul dit dan gewoon in. Daarna heeft u zoals gebruikelijk toegang tot het Holidu Host platform.
Mocht u nog steeds problemen ondervinden, neem gerust contact op met onze klantenservice.
Gerelateerde artikelen:
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
Wil je contact met ons opnemen?
We zijn hier om te helpen. Je kunt ons direct contacteren als je hulp nodig hebt of vragen hebt.
Neem contact met ons op