Hoe kan ik de taal van mijn account veranderen?
Holidu biedt zijn platform aan in 9 talen: Engels, Duits, Spaans, Italiaans,
Portugees, Catalaans, Grieks, Frans en Nederlands.
Als u uw account wilt wijzigen in de taal van uw voorkeur, kunt u deze eenvoudige stappen volgen:
- Log in op uw account
- Scroll naar beneden naar de onderkant van de pagina
- Klik op het wereldpictogram in de rechterbenedenhoek
- Klik op de taal waarin u uw account wilt wijzigen
- Vernieuw uw pagina als de taal niet is gewijzigd
Houd er rekening mee dat de nieuwsbrief en e-mail communicatie van Holidu zal worden verzonden in de taal die u heeft ingesteld in uw account. Vanaf maart 2023 zullen facturen ook beschikbaar zijn in de taal die u heeft ingesteld in uw Holidu account. Eerdere facturen worden niet beïnvloed, zodra een factuur is aangemaakt blijft deze in die taal. Bij boekingen die worden gemaakt nadat u uw voorkeurstaal heeft geselecteerd in uw account zal de factuur in die taal beschikbaar zijn.
Ons team kan u helpen in het Engels, Portugees, Spaans, Frans, Italiaans, Duits, Nederlands en Grieks. Als u contact met ons wilt opnemen, verwijzen wij u naar dit artikel.
Wil je contact met ons opnemen?
We zijn hier om te helpen. Je kunt ons direct contacteren als je hulp nodig hebt of vragen hebt.
Neem contact met ons op