Mijn gast komt binnenkort aan en ik kan ze niet bereiken
Voor alle kanalen geldt dat u de contactgegevens van de gast kunt vinden in de boekingsgegevens in uw Holidu account.
Voor boekingen gemaakt via Airbnb of Booking.com:
Deze kanalen delen het persoonlijke emailadres van de gast niet met ons, tenzij de gast het aankomstformulier al heeft ingevuld. Wij geven u altijd het telefoon / Whatsapp nummer van de gasten. Alle gasten ontvangen van ons, direct na de boeking, een aankomstformulier om hun contactgegevens en check-in gegevens in te vullen. Gasten vullen dit meestal op het laatste moment in, wanneer ze zeker zijn van hun aankomsttijd. Mochten ze dit niet doen, ontvangen ze een herinneringsmail van ons 7 dagen voor de check-in. Als u de gast niet kunt bereiken via telefoon / Whatsapp en u heeft hun e-mailadres niet, neem dan contact met ons op.
Wil je contact met ons opnemen?
We zijn hier om te helpen. Je kunt ons direct contacteren als je hulp nodig hebt of vragen hebt.
Neem contact met ons op