Kan ik een review van een gast verwijderen? Mijn gast heeft een slechte review achtergelaten, wat kan ik doen?
U kan contact opnemen met de klantenservice met het verzoek om een review te laten verwijderen. Dit kan enkel als deze in strijd is met de algemene voorwaarden van het kanaal waar de review is achtergelaten. Houd er rekening mee dat een beoordeling een weerspiegeling is van de ervaring van de gast tijdens zijn verblijf. Hoewel u het er misschien niet altijd mee eens bent, kunnen we niet zonder geldige reden verzoeken om de review te verwijderen. Gebruik de reviews van uw gasten om de ervaring voor de volgende gast aangenamer te maken. Als u van mening bent dat een review in strijd is met de algemene voorwaarden van de kanalen, stuur ons dan een e-mail naar host@holidu.com en zorg ervoor dat u het boekingsnummer vermeldt, zodat wij dit voor u kunnen controleren.
Algemene voorwaarden voor:
Airbnb
Booking.com
VRBO
https://www.vrbo.com/legal/content-guidelines
https://www.vrbo.com/nl-nl/help/articles/Wat-is-een-recensie-over-de-reiziger
Wil je contact met ons opnemen?
We zijn hier om te helpen. Je kunt ons direct contacteren als je hulp nodig hebt of vragen hebt.
Neem contact met ons op