In samenwerking met
NL / EUR
Accommodatie aanmelden
Account
Hulppagina
Zoeken
Zoeken
Waarom heeft een vakantiehuis soms verschillende prijzen?
Holidu zoekt voor u naar de beste prijs voor hetzelfde vakantiehuis in de gewenste reisperiode. Omdat boekingssites deels andere tarieven hanteren, kunnen er prijsverschillen van tot wel 55% bestaan. Holidu toont alle aangeboden prijzen in een transparant vergelijkend overzicht. U kiest zelf welke accommodatie u boekt. In uitzonderlijke gevallen kan er een prijsverschil ontstaan, bijvoorbeeld door problemen bij de data-overdracht of als een partner de prijs gewijzigd heeft sinds de laatste update. Wij doen ons best om deze fouten te voorkomen.
Is de accommodatie beschikbaar?
U kunt de beschikbaarheid en de kosten van uw verblijf controleren door de datum in de kalender in te voeren, die gesynchroniseerd is met de kalender van de partner die de woning aanbiedt. Als u de extra kosten wilt controleren, klikt u op de rode knop "boek nu"* of scroll naar beneden op de pagina waar u de "prijsdetails" vindt. Als de accommodatie alleen te boeken is op de website van onze partner, klik dan op "bekijk aanbod" en u wordt doorgestuurd naar de pagina van onze partner waar u alle informatie vindt. *Geen zorgen, er worden nog geen kosten in rekening gebracht als u op deze knop drukt.
Wat kan ik zoal boeken via Holidu?
Holidu biedt miljoenen accommodaties over de hele wereld aan. Van finca's op Mallorca, lofts in New York tot chalets in de Alpen. Maar ook voor speciale accommodatietypes kunt u bij ons terecht. Via Holidu kunt u complete kastelen, woonboten of zelfs boomhutten voor uw droomvakantie huren. Als u uw bestemming en datum gekozen heeft, kunt u op de zoekpagina filteren op Type accommodatie.
Hoe kan ik mijn favorieten delen met vrienden of familie?
Wilt u samen een vakantiewoning uitzoeken? Dan kunt u zowel op de website als met de Holidu-app uw favorieten naar medereizigers toesturen. Klik op het hartje en maak een favorietenlijst. In de app kan u eveneens stemmen op de beste vakantiewoning.
Heb ik de accommodatie helemaal voor mij alleen?
Voor de meeste woningen op Holidu geldt dat ze worden verhuurd als geheel appartement of huis en niet worden gedeeld met andere reizigers of met de verhuurder. In bepaalde gevallen zijn de faciliteiten buiten (zoals zwembaden of tuinen) toegankelijk voor andere gasten. Heeft u liever een zwembad voor u alleen, dan kan u eveneens de filter Privézwembad selecteren.
Hoe weet ik de exacte locatie van een accommodatie?
In verband met de databescherming wordt het exacte adres van de vakantiewoning pas vermeld nadat de reservering is gemaakt. U kunt echter de locatie van het huis bij benadering bekijken op de kaart, onder de rubriek Locatie. U kunt daar ook meer informatie over de omgeving vinden. Houd er rekening mee dat de afstanden hemelsbreed zijn gemeten. De werkelijke afstand, bijvoorbeeld met de auto, kan langer zijn.
Heeft Holidu een app?
Zeker! Via de gratis Holidu-app kan u met uw smartphone vakantiehuizen zoeken en boeken. Samen met vrienden en familie kan u naar accommodaties zoeken en zelfs stemmen op favorieten. Alle medereizigers zien meteen wie welke accommodatie het leukst vindt en welk vakantiehuis favoriet is. De Holidu-app is gebruiksvriendelijk zonder moeilijke registratie- en inlogprocedures. Download de app hier: App Store / Play Store
Hoe vind ik een vakantiewoning waar mijn hond of ander huisdier welkom is?
Kies uw reisbestemming, gewenste reisperiode en het aantal reizigers. Klik op "Zoeken". Aan de linkerkant kan u vervolgens een filter activeren om enkel huisdiervriendelijke accommodaties weer te geven. Onder "Faciliteiten" selecteert u "Huisdieren toegestaan". Vervolgens worden er enkel accommodaties getoond waar huisdieren welkom zijn. Wilt u meer dan één huisdier meenemen? Neem dan vóór de boeking direct contact op met de aanbieder.
Hoe vind ik accommodaties geschikt voor groepen?
Geef bij uw zoekopdracht het aantal personen aan. Bovendien kunt u ook onder de filter Faciliteiten >> Kamers het aantal slaap- en badkamers aangeven. De zoekresultaten worden vervolgens aan uw wensen aangepast. Er worden enkel accommodaties getoond die groot genoeg zijn voor het opgegeven aantal personen.
Veelgestelde vragen
Is de accommodatie beschikbaar?
Hoe vind ik een vakantiewoning waar mijn hond of ander huisdier welkom is?
Informatie over COVID-19
Wat moet ik doen als ik geen boekingsbevestiging ontvang?
Hoe en wanneer ontvang ik een bevestiging van mijn boekingsaanvraag?
Heb ik een creditcard nodig?
Alle categorieën
Zoeken
Boeken
Betalen
In- en uitchecken
Annuleren
Vertrouwen
Feedback & Contact
Aanbieden via Holidu