In samenwerking met
NL / EUR
Accommodatie aanmelden
Account
Hulppagina
Boeken
Boeken
Als er een verschil is tussen de prijs op Holidu en op de partner-boekingssite, welke is dan correct?
De prijs op de partner-boekingssite is altijd correct. Een prijsverschil kan ontstaan, doordat er bijvoorbeeld bij het doorsturen van gegevens een fout optreedt of doordat de partner na de laatste update de prijzen heeft gewijzigd, We doen ons best om dit te voorkomen.
Informatie over COVID-19
Beste reiziger, Er zijn elke dag nieuwe ontwikkelingen rond Covid-19, ook bekend als het Coronavirus. De huidige regelgeving voor reizen binnen en buiten Nederland kunt u terugvinden op de website van de Nederlandse Overheid. Voor een eenvoudige afhandeling van eventuele annulerings- of omboekingsverzoeken, raden wij u aan een accommodatie te boeken met een optie voor kosteloze annulering. U kunt deze aanbiedingen gemakkelijk vinden op Holidu door te klikken op de filter Gratis annulering. Als zoekmachine organiseren wij boekingen met aanbieders van vakantiewoningen zoals Novasol, Belvilla en Interhome. Als u niet kunt reizen vanwege officiële beperkingen door Corona, zal de aanbieder van het vakantiehuis van uw boeking u meestal een gratis omboeking aanbieden. Stuur de omboekings- of annuleringsaanvraag rechtstreeks naar de aanbieder van het vakantiehuis die in uw boekingsbevestiging staat. De omboekings- of annuleringsvoorwaarden van de vakantiehuisaanbieder zijn van toepassing. Blijf gezond!
Kan ik direct bij Holidu boeken?
Zeker! U kunt veel vakantiehuizen direct op onze website boeken. Selecteer hiervoor de filter Snelle en veilige boeking direct op Holidu. In alle andere gevallen wordt u doorgestuurd naar de betreffende boekingssite van onze partner. Houd er rekening mee dat wij geen telefonische boekingen uitvoeren.
Wat moet ik doen als ik geen boekingsbevestiging ontvang?
Kijk of de e-mail in uw spamfilter terecht is gekomen. Normaal gesproken duurt het 1-2 werkdagen voordat de ontvangst van de boeking wordt bevestigd. Als u na 48 uur nog steeds geen bevestiging heeft ontvangen, neem dan contact met ons op. Wij controleren dan of de boeking is doorgestuurd en of het juiste e-mailadres is gebruikt.
Hoe en wanneer ontvang ik een bevestiging van mijn boekingsaanvraag?
Als u bij Holidu een boeking aanvraagt, ontvangt u onmiddellijk een bevestiging per e-mail dat de aanvraag naar de partner is doorgestuurd. Normaal gesproken ontvangt u binnen 48 uur een boekingsbevestiging van de aanbieder van het vakantiehuis. Als u wordt doorgestuurd naar een partner en daar boekt, ontvangt u de bevestiging van deze onderneming.
Kan ik nu al voor volgend jaar boeken?
Sommige accommodaties kunnen al ver van tevoren worden geboekt. Kies de gewenste datum in de kalender om beschikbare objecten weer te geven.
Veelgestelde vragen
Is de accommodatie beschikbaar?
Hoe vind ik een vakantiewoning waar mijn hond of ander huisdier welkom is?
Informatie over COVID-19
Wat moet ik doen als ik geen boekingsbevestiging ontvang?
Hoe en wanneer ontvang ik een bevestiging van mijn boekingsaanvraag?
Heb ik een creditcard nodig?
Alle categorieën
Zoeken
Boeken
Betalen
In- en uitchecken
Annuleren
Vertrouwen
Feedback & Contact
Aanbieden via Holidu