In samenwerking met
NL / EUR
Accommodatie aanmelden
Account
Hulppagina
In- en uitchecken
In- en uitchecken
Hoe kan ik contact opnemen met de verhuurder/eigenaar?
Na het boeken ontvangt u van de aanbieder het adres van de accommodatie en de contactgegevens van de verhuurder. Wanneer u van een huiseigenaar huurt, ontvangt u het adres van de accommodatie en de contactgegevens direct van de eigenaar zelf. Kort voor aanvang van uw reis ontvangt u de volledige beschrijving met informatie over in- en uitchecken en eventuele contactgegevens van de verhuurder.
Wat is er in de totaalprijs inbegrepen?
Alle kosten en diensten worden voor de definitieve bevestiging van de boeking weergegeven. Houd er rekening mee dat sommige kosten pas aan het einde van uw verblijf kunnen worden berekend (bijv. elektriciteits- of waterverbruik). Deze kosten moeten ter plaatse worden betaald. Sommige verhuurders brengen de toeristenbelasting ook ter plaatse in rekening.
Zijn er kosten verbonden aan een boeking via Holidu?
De service is voor alle gebruiker gratis. Er worden geen kosten berekend.
Veelgestelde vragen
Is de accommodatie beschikbaar?
Hoe vind ik een vakantiewoning waar mijn hond of ander huisdier welkom is?
Informatie over COVID-19
Wat moet ik doen als ik geen boekingsbevestiging ontvang?
Hoe en wanneer ontvang ik een bevestiging van mijn boekingsaanvraag?
Heb ik een creditcard nodig?
Alle categorieën
Zoeken
Boeken
Betalen
In- en uitchecken
Annuleren
Vertrouwen
Feedback & Contact
Aanbieden via Holidu