Waarom heb ik mijn boekingsbevestiging van Booking.com niet ontvangen?
Heeft u een accommodatie voor uw vakantie bij Holidu geboekt via Booking.com?
U zou twee e-mails moeten hebben ontvangen, één bevestigingsmail van Booking.com met uw bevestigingsboekings-referentie en uw PIN (vertrouwelijk), deze zou in de e-mailinbox moeten staan waarmee u, u bij Booking.com heeft geregistreerd; en een andere e-mail van Holidu, als uw betaling is bevestigd, met uw boekings-ID en de contactgegevens van de gastheer.
1. Zoek in uw e-mailinbox:
- Ontvangen map.
- Spam- en ongewenste e-mailmap.
2. Niet daar?:
- Log in op uw Booking.com-account en ga naar het gedeelte “Boekingen”.
- Zoek uw boekingsreferentie.
- Zoek in uw e-mailinbox met de boekingsreferentie.
Als het daar niet is, ga naar https://www.booking.com/help en vraag of ze het opnieuw naar u kunnen sturen. U kunt ook contact met ons opnemen via de optie hieronder, en we zullen u onze bevestigingsmail opnieuw sturen.
Wil je contact met ons opnemen?
We zijn hier om te helpen. Je kunt ons direct contacteren als je hulp nodig hebt of vragen hebt.
Neem contact met ons op