Wanneer ontvang ik mijn restitutie voor een geannuleerde boeking bij Booking.com?
Als uw reservering is geannuleerd, hangt de tijd van uw terugbetaling af van de betaaloptie die u heeft gekozen bij het boeken:
- Als u "Nu Betalen" heeft gekozen: Uw terugbetaling wordt volledig beheerd door Booking.com. Zodra uw boeking is geannuleerd, wordt eventuele toepasselijke terugbetaling rechtstreeks door Booking.com verwerkt. Voor verdere hulp raden we u vriendelijk aan om contact op te nemen met de klantenservice van Booking.com via chat of telefoon.
- Als u "Betalen op" heeft gekozen: Holidu is verantwoordelijk voor het verwerken van uw terugbetaling. Zodra uw boeking is geannuleerd, wordt eventuele toepasselijke terugbetaling verzonden naar de oorspronkelijke betaalmethode die u heeft gebruikt tijdens het boeken. Afhankelijk van de verwerkingssnelheid van uw bank, zou de terugbetaling binnen 2 tot 4 werkdagen op uw rekening moeten verschijnen.
Heeft dit artikel u geholpen?
Wil je contact met ons opnemen?
We zijn hier om te helpen. Je kunt ons direct contacteren als je hulp nodig hebt of vragen hebt.
Neem contact met ons op