Moet ik betalen als ik mijn boeking annuleer?
We begrijpen dat plannen soms veranderen en dat u uw boeking mogelijk moet annuleren. Of er wel of niet kosten in rekening worden gebracht, hangt af van het platform waarmee u heeft geboekt en het specifieke annuleringsbeleid dat door de gastheer is vastgesteld.
Elk platform heeft zijn eigen annuleringsbeleid, dat door de gastheer wordt bepaald en vóór de boeking wordt weergegeven. Deze kunnen variëren van Flexibel (gratis annuleringen tot 24 uur voor inchecken mogelijk) tot Streng (alleen gedeeltelijke of geen terugbetalingen).
Om het annuleringsbeleid voor uw boeking te controleren:
- Kijk op de boekingsbevestigingsmail die door Holidu is verzonden.
- Log in op het platform waar u heeft geboekt (Holidu, Airbnb, Booking.com, Vrbo, enz.) via hun website of app.
- Kijk onder "Mijn Reizen" of "Mijn Boekingen" om annuleringsdetails te vinden.
Heeft dit artikel u geholpen?
Wil je contact met ons opnemen?
We zijn hier om te helpen. Je kunt ons direct contacteren als je hulp nodig hebt of vragen hebt.
Neem contact met ons op