Wanneer kan ik betalen na het boeken op Booking.com?
Wanneer is de tweede betaling verschuldigd?
- Voor "Later Betalen" boekingen wordt de tweede betaling in rekening gebracht voor het inchecken of bij aankomst, afhankelijk van het beleid van de accommodatie.
- Als uw boeking wordt afgehandeld via een Virtuele Creditcard (VCC), beheert Booking.com de betaling en kunnen we de betalingsgegevens niet wijzigen.
Hoe te controleren: U kunt uw betalingsschema vinden in de bevestigingsmail of op uw Booking.com-account onder "Mijn Boekingen."
Belangrijke opmerking: Sommige platformen gebruiken een bufferperiode, wat betekent dat de betaling enkele dagen voor de wijziging van het annuleringsbeleid kan worden verwerkt om betalingsproblemen te voorkomen.
Wat als mijn betaling mislukt?
- Als de tweede betaling mislukt, ontvangt u een melding om uw betaalmethode bij te werken.
- Als het probleem niet is opgelost, kan de boeking worden geannuleerd.
Wat te doen: Als u betalingsproblemen ondervindt, controleer dan uw bevestigingsmail of neem contact op met de klantenservice van Booking.com als de betaling door Booking.com wordt afgehandeld, neem contact op met Holidu als de betaling door Holidu wordt beheerd.
Heeft dit artikel u geholpen?
Wil je contact met ons opnemen?
We zijn hier om te helpen. Je kunt ons direct contacteren als je hulp nodig hebt of vragen hebt.
Neem contact met ons op