Kan ik mijn betaalmethode wijzigen op Booking.com?
De mogelijkheid om uw betaalmethode te wijzigen, hangt af van de optie die u heeft geselecteerd bij het boeken:
- Als u "Nu Betalen" heeft gekozen: Uw betaling wordt volledig beheerd door Booking.com, en wij (Holidu) hebben geen toegang tot uw betalingsgegevens. Om uw betaalmethode bij te werken, raden we u vriendelijk aan om contact op te nemen met de klantenservice van Booking.com via chat of telefoon.
- Als u "Betalen op" hebt geselecteerd: Holidu is verantwoordelijk voor het verwerken van uw betaling. Mocht uw betaling mislukken, dan heeft u de mogelijkheid om uw betaalmethode bij te werken. We sturen u een veilige betaallink via e-mail, zodat u eenvoudig een nieuwe betaalmethode kunt invoeren en uw transactie kunt voltooien. Als de oorspronkelijke betaling succesvol wordt verwerkt, kan de betaalmethode niet worden gewijzigd.
Heeft dit artikel u geholpen?
Wil je contact met ons opnemen?
We zijn hier om te helpen. Je kunt ons direct contacteren als je hulp nodig hebt of vragen hebt.
Neem contact met ons op