Wat zijn de geaccepteerde betaalmethoden voor mijn boeking op Booking.com?
Booking.com biedt twee belangrijke betaalopties, afhankelijk van het beleid van de accommodatie:
- "Nu betalen": Volledige betaling is vereist op het moment van boeking. Als u voor deze optie heeft gekozen, wordt uw betaling volledig beheerd door Booking.com en hebben wij (Holidu) geen toegang tot uw betalingsgegevens. Dit zijn de beschikbare betaalopties: Credit- & Debitcards (Visa, Mastercard, American Express), PayPal, Google Pay.
- "Betalen op (datum)": Betaling is verschuldigd dichter bij de inchecktijd of bij aankomst bij de accommodatie. Holidu is verantwoordelijk voor de verwerking van uw betaling. Dit zijn de beschikbare betaalopties: Credit- & Debitcards (Visa, Mastercard, American Express).
- Als u tijdens het reserveringsproces de optie "Nu betalen" hebt geselecteerd, zal Booking.com uw betaling volledig afhandelen en zullen wij (Holidu) geen toegang hebben tot uw betalingsgegevens.
Als u informatie nodig hebt over de geselecteerde betaalmethode of deze wilt wijzigen, raden wij aan contact op te nemen met de klantenservice van Booking.com via chat of telefonisch.
- Als u de optie "Betalen op (datum)" hebt gekozen en details nodig hebt over de betaalmethode, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons klantenserviceteam. We zullen u graag voorzien van eventuele aanvullende informatie die u nodig kunt hebben.
Heeft dit artikel u geholpen?
Wil je contact met ons opnemen?
We zijn hier om te helpen. Je kunt ons direct contacteren als je hulp nodig hebt of vragen hebt.
Neem contact met ons op