Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?
Om uw wachtwoord te wijzigen, kunt u de Holidu-app gebruiken of de Holidu-website bezoeken en de optie “Wachtwoord vergeten?” selecteren.
U wordt gevraagd om het e-mailadres dat aan uw account is gekoppeld of uw gebruikersnaam in te voeren. Na het indienen van deze informatie ontvangt u een e-mail met instructies over hoe u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
Het is belangrijk op te merken dat een Holidu-account niet automatisch wordt aangemaakt wanneer u een reservering maakt; elke gast moet proactief hun account aanmaken. Zodra uw account is ingesteld, kunt u bestaande reserveringen toevoegen door uw achternaam en boekingscode in te voeren.
Als u problemen ondervindt of verdere hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons ondersteuningsteam.
Wil je contact met ons opnemen?
We zijn hier om te helpen. Je kunt ons direct contacteren als je hulp nodig hebt of vragen hebt.
Neem contact met ons op